October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

Controlelijst voor bestemmingspagina voor betaalde zoekadvertenties

Het maken van een bestemmingspagina voor uw gerichte advertentiecampagnes is van cruciaal belang om die advertenties om te zetten in verkopen. We zullen uitleggen waarom, en u voorzien van een gebruiksvriendelijke checklist zodat u het goed kunt doen.

Een winnende bestemmingspagina maken

Wat is een bestemmingspagina?

Een bestemmingspagina is precies dat: een plek waar mensen die op internet surfen ‘landen’. Voor onze discussie zijn dit mensen die op een websitepagina ‘landen’ nadat ze door een of andere vorm van advertenties hebben geklikt: betaalde advertenties, advertenties op sociale media, Google-advertenties, PPC-advertenties of andere. Dit zijn meestal op zichzelf staande pagina’s die zijn ontworpen voor een gericht en enkelvoudig doel dat overeenkomt met de advertentie. Ze zijn anders dan gewone, groenblijvende pagina’s op uw website: ze staan ​​nergens anders dan aan het einde van uw advertentie.

Top 3 doelstellingen van bestemmingspagina’s:

  • Mensen verleiden om een ​​product of dienst te kopen, of contactgegevens verstrekken
  • Verzamel informatie voor toekomstige gerichte marketinginspanningen
  • Laat mensen kennismaken met uw merk, dienst of product en creëer interesse

Verhogen bestemmingspagina’s de conversieratio’s?

Het snelle antwoord hier is ja, 100%! De conversieratio op advertenties die niet leiden tot een aangepaste pagina is somber: minder dan 1%. Maar met een goede pagina is the sky the limit. Bovendien kunt u door een aangepaste pagina te gebruiken nu testen; testen heeft aangetoond dat het de conversies met maar liefst . verhoogt 300%!

Wat zorgt ervoor dat bestemmingspagina’s worden geconverteerd?

Weten wat er op de pagina moet komen, kan ingewikkeld zijn, maar we hebben hieronder een gebruiksvriendelijke checklist voor u gemaakt. Bovendien, door een video op uw bestemmingspagina op te nemen, heeft onderzoek aangetoond dat u de conversies tot 86% kunt verhogen!

Checklist bestemmingspagina:

Gebruik de bovenstaande checklist om uw aangepaste bestemmingspagina te bouwen en u bent op weg om meer van die PPC-advertenties om te zetten in verkopen

Als u geld investeert in online adverteren, wilt u dat die investering zich terugbetaalt en omzet in verkopen. Een aangepaste bestemmingspagina is een belangrijk onderdeel van deze vergelijking. Hulp nodig? Het team van TheeDigital is zeer ervaren in PPC Marketing. Neem vandaag nog contact met ons op!

Velden gemarkeerd met een asterisk

vereist.

Uw gegevens worden verzameld met als enig doel het leveren van diensten die op deze website worden beschreven.

Uw privégegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld. We zullen uw informatie nooit vrijgeven, delen of verkopen aan andere entiteiten. Wij hebben ook een hekel aan spam!