September 25, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

De nieuwe film van Scaler onderstreept het belang van mentorschap en bijscholing

Scaler (doorway InterviewBit), heeft een nieuwe merkfilm uitgerold, waarin het belang van mentorschap en gemeenschapsvorming tijdens de bijscholingsreis van een tech-experienced wordt benadrukt. De movie, die in-house is geproduceerd en uitgevoerd doorway het Scaler-group, illustreert hoe het opbouwen van een productieve en duurzame technische carrière veel meer inhoudt dan individuele competentie en inspanning. Het maakt deel uit van de doorlopende campagne van het merk om ‘impactgedreven’ techtalent te promoten.

Scaler is niet alleen een leerplatform voor softwareprofessionals, het is een ecosysteem van groei en passie, zei Rahul Karthikeyan, chief marketing officer, Scaler en InterviewBit. “De launch van deze movie en onze onlangs gelanceerde leefruimte voor de gemeenschap, ‘Scalerverse’, benadrukt ons doel om een ​​samenhangende omgeving van groei en ontwikkeling voor onze leerlingen mogelijk te maken. We zijn getuige geweest van het enormous succes van al onze leerlingen, en satisfied deze nieuwe merkfilm willen we onze hoogste waardering uitspreken voor al hun harde werk en toewijding die hen heeft geholpen te slagen in hun zoektocht naar kennis en bijscholing,” voegde hij eraan toe.

https://www.youtube.com/view?v=Y25t7gwZUEY

Volgens het bedrijf, geïnspireerd doorway het echte succesverhaal van een Scaler-alumnus, toont de film de kameraadschap tussen de leerling en zijn mentor, wat de leerling helpt zijn droombaan veilig te stellen na zijn bijscholing. Satisfied deze merkfilm wil Scaler de behoefte aan een hechte gemeenschap van leerlingen, instructeurs en mentoren benadrukken om de holistische ontwikkeling van ingenieurs in het hele land te waarborgen. “Hoewel dit in alle sectoren gunstig lijkt, is het de behoefte van het uur voor gurus in de technische ruimte om een ​​mondiaal dorp te creëren, om te leren en te groeien als de toekomstbestendige softwareontwikkelaars”, zei het in een verklaring.

Onlangs lanceerde Scaler zijn B2B-campagne gericht op wereldwijde en binnenlandse techgiganten, waarbij de opkomende verschuiving in de standing-quo wordt benadrukt, waarbij bedrijven de voorkeur geven aan de juiste vaardigheden, samen met Scalervese, een nieuwe gemeenschapsruimte om een ​​meeslepende leerervaring voor de lerenden en mentoren.

Lees ook: Merkbekendheid verbeterd achieved 26% bij het toevoegen van native videoadvertenties op het open world wide web aan een marketingmix: Onderzoek

Volg ons op Twitter, Instagram, LinkedIn, Facebook