September 25, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

De ROI van contentmaximalisatie

Een situation research about contentmaximalisatie in actie en de ROI die het opleverde.

Het creëren van effectieve, impactvolle inhoud kost tijd – en veel. Wil je een spectaculaire blogpost van 1000 woorden lanceren? Opzij zetten maar liefst drie uur voor de taak om het te schrijven. Overweegt u een uitgebreide whitepaper samen te stellen? Je kunt je schema beter blokkeren voor een veel langere landingsbaan.

Dus waarom besteden we zoveel tijd en energie aan het ontwikkelen van inhoud als het zoveel TLC vereist? In een digitale markt is het een fantastische manier om een ​​reeks marketingdoelen te bereiken, van het opbouwen van uw merk tot het verbeteren van uw bedrijfsresultaten. Zonder inhoud beperk je uiteindelijk je mogelijkheden, en geen enkel bedrijf kan het zich veroorloven om dat te doen.

Toch is het produceren van material slechts het topje van de ijsberg. Eenmaal geschreven, ontworpen en gepubliceerd, mag het niet aan zijn great deal worden overgelaten in een “stel-it-and-overlook-it”-manier. In plaats daarvan verdient de inhoud het om te worden gebruikt als onderdeel van een uitgebreide strategie om de ROI van uw contentmarketing te maximaliseren. Maar wat is een goede promoting-ROI? van inhoud, welke soorten maximalisatiestrategieën zijn er en hoe kunt u de promoting-ROI van uw B2B-inspanningen voor het maken van inhoud volgen? Hieronder bespreken we wat contentmaximalisatie betekent, welke maximalisatiestrategieën wij en onze klanten gebruiken en welke ROI voor contentmarketing zagen we in 2021 van onze maximalisatie- en optimalisatie-inspanningen.

U zult altijd nieuwe ideeën voor uw inhoud moeten bedenken, zodat u appropriate kunt blijven voor uw publiek, maar dat hoeft niet voor elk stuk inhoud dat u maakt. Down load uw free of charge aanpasbare inhoudskaart voor meer informatie.

Download uw aanpasbare inhoudskaart

De ins en outs van contentmaximalisatie

Laten we het hebben over uw inhoud in termen van dat het een voertuig is. Uw kilometerstand hangt van veel factoren af, waaronder hoe verstandig u rijdt en onderhoudt.

Contentmaximalisatie is het overkoepelende proces om ervoor te zorgen dat u de meeste waarde (“kilometers”) uit elk stukje inhoud dat u publiceert, haalt. Zonder contentmaximalisatie is de kans kleiner dat u doorway de on line rommel van concurrerende berichten heen breekt. Vergeet dat nooit 70 miljoen WordPress-berichten verschijnen maandelijks. Om de jouwe gezien te krijgen, heb je de kracht van contentmaximalisatie nodig.

U bent ongetwijfeld bekend satisfied 10 minste een van de drie algemene marketingtactieken waaruit inhoudsmaximalisatie bestaat: inhoudsdistributie, herbestemming van inhoud en inhoudsoptimalisatie. Inhoudsdistributie omvat het verspreiden van inhoud more than meerdere kanalen. Herbestemming van inhoud is de kunst van het recyclen van inhoud in verschillende formaten. Contentoptimalisatie omvat al die Web optimization-gerelateerde updates en wijzigingen die u aanbrengt om ervoor te zorgen dat uw content altijd groen of suitable blijft.

Topinhoud Strategietactieken maximaliseren

Zoals je je misschien kunt voorstellen, kunnen je inspanningen voor contentmaximalisatie in tientallen verschillende richtingen gaan. U kunt bijvoorbeeld uw inhoud op sociale media delen fulfilled de actieve groepen en communities waarvan u deel uitmaakt. Dit zou voldoen aan een aantal van uw doelstellingen voor inhoudsdistributie en uw bereik vergroten.

Een ander voorbeeld van contentmaximalisatie is het halen van snackbare weetjes uit grotere, lange advertenties, zoals verkoopbladen of believed leadership-stukken. De hapklare inhoudsstukken kunnen online worden afgeleverd, in nieuwsbrieven worden verzonden of worden verweven in e-mails voor het genereren van leads.

Wil je meer suggestions om de waarde en het bereik van je contentmarketing te maximaliseren?

Download uw gids voor effectieve contentdistributie

Voor inhoudsoptimalisatie kunt u niet beter doen dan een instrument zoals Moz te gebruiken voor het identificeren van uw doelzoekwoorden. Eenmaal geïdentificeerd, kunnen die zoekwoorden dienen als foundation voor encounter-lifts van inhoud en nieuwe inhoudsonderwerpen.

Maar helpt contentmaximalisatie echt? een aantrekkelijke ROI produceren? Absoluut. Wat uw bedrijfsdoelstellingen ook zijn – trefwoordrangschikking, prospectie, verkoopbevordering – u kunt uw bedrijf een voorsprong geven als u inhoud ziet als meer dan alleen een eenmalige ervaring.

Contentmaximalisatie: een casestudy in actie

Bij Impact & Co. zijn we zo gepassioneerd about contentmaximalisatie dat we het regelmatig toepassen. Neem ons Condition of Digital Media Report 2021. We werken het rapport elk jaar bij om nieuwe gegevens en branchetrends weer te geven. Het is een van de grootste contentprojecten die we produceren regelmatig. Daarom geven we het de aandacht die het verdient, inclusief brainstormtechnieken voor contentmaximalisatie om de intrinsieke waarde en ROI te vergroten.

Wat waren enkele van de stappen die we hebben genomen om ervoor te zorgen dat ons State of Electronic Media-rapport voor 2021 de hele weg ging? Vanuit het oogpunt van distributie hebben we er non-prevent above gepraat op sociale media, in onze nieuwsbrieven, in onze bedrijfscorrespondentie en zelfs in een persbericht. Offline bespraken we het rapport tijdens netwerk- en partnerbijeenkomsten en bijeenkomsten.

We stopten daar echter niet. We hebben boeiende snapshots uit het rapport gehaald en deze opnieuw gebruikt in hapklare inhoud, inclusief carrousels op sociale media, video’s en interactieve peilingen. Daarnaast hebben we het onderwerp herwerkt voor bijdragende stukken zoals het HubSpot-artikel “Wat redacteuren willen van gastbijdragers in 2021 [New Data].” Wij ook een webinar gebouwd rond onze bevindingen.

Dit liet optimalisatie about. Elk jaar optimaliseren we onze “Condition of Electronic Media”-releases om opkomend onderzoek en tendencies weer te geven. Dit zorgt niet alleen voor opnieuw speak to satisfied contacten die het ergens in de voorgaande jaren hebben gedownload, maar het geeft andere lezers ook een reden om te leren hoe ze hun contentstrategieën kunnen verbeteren achieved behulp van onze nieuwe, realtime gegevens.

Dit levert natuurlijk een grote vraag op: wat was het resultaat van al onze intensieve initiatieven voor contentmaximalisatie? Hier zijn de antwoorden, doorway de cijfers:

3: Nieuwe klanten gewonnen.  146: Nieuwe contacten verdiend.  435: Totaal aantal downloads.

We zijn tot nu toe tevreden met onze ROI. Immers, hoewel de 146 nieuwe contacten niet for each se zeggen dat ze klaar zijn om verkoopgesprekken te voeren, staan ​​ze op onze radar – en wij op die van hen. Als zodanig worden ze aan de prime van onze verkooptrechter gekoesterd totdat ze klaar zijn om een ​​leverancier van contentmarketing in te schakelen voor hulp bij hun inspanningen.

Zelfs de nederigste blogpost die in de kleine uurtjes van de ochtend wordt weggevaagd, kan het zaadje worden dat uitgroeit tot een serieuze geldboom. De sleutel is om te begrijpen hoe u de juiste blend van strategieën voor het maximaliseren van inhoud kunt oefenen.

Meer weten about contentmaximalisatie? Download uw free of charge onderstaande checklist!

Nieuwe call-to-action