October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

De toekomst van winkelen (deel 4): drie manieren om tijd en ervaring te benutten in het nieuwe consumentenwinkeltraject

De toekomst van winkelen (deel 4): drie manieren om tijd en ervaring te benutten in het nieuwe consumentenwinkeltraject

Het kopen is veel verder geëvolueerd dan het ruilen van goederen voor geld. Moderne consumenten evalueren opties grotendeels op basis van hoe ze hun tijd zouden willen besteden. Sommige aankopen vereisen bliksemsnelheid en gemak, terwijl andere zullen slagen doorway een meeslepende ervaring te bieden waar consumenten een dag mee door kunnen brengen. In deze site bespreken we drie verschillende manieren waarop bedrijven ‘tijd’ kunnen gebruiken om boeiende ervaringen voor consumenten te bieden.

1. Stimuleer de verkoop fulfilled uitgebreide ervaringen

Transcendentale detailhandel verwijst naar het kopen van goederen die op meerdere platforms en realiteiten kunnen worden gebruikt. Bijvoorbeeld door in het winkelcentrum een ​​paar schoenen te kopen die vergezeld gaan van een QR-code om ze op uw digitale avatar te downloaden. Omgekeerd, on the net een NFT kopen die: u toegang verlenen tot exclusieve clubs in de echte wereld. Waar u ook koopt, de productervaring kan achteraf by using andere media worden voortgezet.

Gemiddeld is de verkoop van een merchandise toename fulfilled 56% als de geschatte levensduur langer is dan die van concurrerende producten. Als een bedrijf ervoor kan zorgen dat zijn solution op meerdere media kan worden gebruikt, kunnen ze voldoen aan de wens van de consument naar een langer durende ervaring. Dit komt omdat de transcendentale ervaring bruikbaarheid biedt fulfilled het products dat niet alleen afhankelijk is van de levensduur van fysieke materialen, maar ook de levensduur van on line bruikbaarheid toevoegt.

Merken die transcendentale retail willen benutten, moeten ontdekken hoe hun solution zichzelf kan aanvullen op verschillende media. Burberry onthulde zijn eerste ‘social media store’-principle in China, waar shoppers naast hun toegewezen on line avatars door de fysieke ruimte navigeren. Door gebruik te maken van de ruimte, worden beloningen ontgrendeld, waaronder exclusieve cafémenu-items, outfits voor hun avatars en gepersonaliseerde on-line winkelvoordelen.

2. Stimuleer snelle transacties fulfilled vertrouwen

een duizelingwekkende 80% van de wereldwijde shoppers zo snel mogelijk van inspiratie naar transactie willen gaan. Slimme luidsprekers hebben consumenten in staat gesteld om transacties in enkele seconden af ​​te ronden, gewoon door hardop te zeggen wat ze willen in hun appartement.

Meestal zijn deze snelle transacties gereserveerd voor aankopen achieved een lage betrokkenheid. Dit zijn products die geen verkenning van de waarden en het verhaal van het merk verdienen. Het zijn objects die voldoening geven zolang ze snel aankomen en het doel dienen dat ze claimen. Als de consument echter passief op deze manier winkelt, is het van cruciaal belang dat er vertrouwen is dat de winkelier hem precies datgene zal bieden waarnaar hij op zoek is.

Merken die snelle transacties willen accommoderen, moeten zowel snelheid als vertrouwen in hun aankoopproces opnemen. Microsoft heeft ontwikkeld Home windows Hallo om biometrische authenticatie (bijv. spraak-, gezichts- en aanraakherkenning) te gebruiken voor added veiligheid. Consumenten kunnen nu snelle transacties doen achieved hun eigen lichaam of stem om het veilig af te ronden. Bovendien werd Microsoft gerangschikt derde meest vertrouwde merk voor wat velen toeschrijven aan hen dat ze de privacygrenzen niet overschrijden zoals bekend is van andere technische giganten.

3. Verkoop schaarste satisfied pop-ups

Pop-ups zijn steeds populairder geworden omdat merken die tijdens de pandemie online zijn begonnen, hun tenen dompelen in fysieke operaties. Pop-ups bieden samenwerkingsmogelijkheden, een verlaagde toegangsdrempel voor fysieke winkels, een kans om persoonlijk in speak to te komen achieved consumenten, maar het belangrijkste is dat ze een schaarste aan de ervaring bieden. Ze zijn als flash-verkopen in het echte leven.

49% van de pop-upklanten doet mee nieuwsgierigheid en vermaak. Merken die op dit gebied uitblinken, bieden gedenkwaardige en exclusieve ervaringen die ervoor zorgen dat consumenten hun telefoon willen pakken en fulfilled hun vrienden willen delen dat ze het hebben meegemaakt voordat het voor altijd verdwenen was.

Merken die schaarste willen verkopen satisfied pop-ups, moeten de nieuwigheidsfactor pushen. Modemerk Jacquemus staat bekend als: de beste in de activity voor hun pop-ups voor het tot leven brengen van de unieke en ambitieuze esthetiek waarvan bekend is dat het merk belichaamt. Een opmerkelijk voorbeeld is een automaat waarmee consumenten luxe handtassen kunnen kopen, net zoals ze een chocoladereep van $ 2 zouden kopen. De nieuwigheid genereerde enorme lijnen die de consumenten nodig hadden om persoonlijk te zien en te ervaren, of het nu voor hun eigen plezier was of om op sociale media te delen dat ze deel mochten uitmaken van dit tijdelijke evenement.

Het is onze taak om op de hoogte te blijven van culturele, demografische, politieke, ecologische en economische tendencies, zodat we onze klanten kunnen ondersteunen bij het vertalen van deze complexe systemen in bruikbare bedrijfsstrategieën. Achieved een diepgaand begrip van deze developments, helpen we organisaties en merken een afgestemde kijk op de toekomst te creëren, zodat ze moedig en met overtuiging kunnen handelen. Lees meer more than onze Verstoringsaudit of mail ons op [email protected]