Scientific tests tonen aan dat steeds meer internetgebruikers denken: mobiele apps zijn beter dan web-sites. Ze bieden gemak, snelheid, beloningen en gepersonaliseerde inhoud om nog maar te zwijgen van het is gewoon meer vermakelijk. Wat is er niet leuk aan?
Nu de belangstelling toeneemt, beginnen bedrijven nieuwe applications te lanceren om meer omzet en klantenbehoud te genereren. Maar hoe kun je geld verdienen satisfied je nieuwe app?
Influencer-internet marketing
Influencers zijn mensen op sociale media achieved een toegewijde aanhang. Ze zijn meestal authorities in hun area of interest en zijn daarom een geweldige manier om een specifiek publiek te bereiken. Satisfied influencer promoting voor apps, kunt u naamsbekendheid vergroten, langdurige samenwerkingen aangaan, uw doelgroep eenvoudig bereiken en meer gebruikers krijgen. Dit alles leidt tot één ding: geld verdienen.
Werken achieved een influencer tijdens de lancering van je nieuwe app kan helpen om de hoopla op te bouwen en mensen enthousiast te maken voor je bedrijf. Of je nu je influencer-marketingcampagne lanceert tijdens pre-start-promotie, app-lancering of put up-launch-promoties, elke fase heeft voordelen.
Als je je onderzoek doet, je spending budget instelt en de juiste influencer voor je area of interest kiest, kan influencer advertising een sterke strategie zijn om geld te verdienen fulfilled je nieuwe application.
Advertenties
De meest gebruikelijke (en gemakkelijkste) manier om inkomsten te genereren achieved uw nieuwe application is by means of in-app-advertenties. Het weergeven van advertenties in uw app is eenvoudig en kan betekenen dat u wordt betaald door advertentienetwerken van derden. Dit gebeurt meestal alleen wanneer een gebruiker op de advertentie klikt of de geadverteerde app installeert, maar sommige netwerken betalen ook per vertoning! Er zijn vier soorten advertenties die doorway uw application kunnen worden weergegeven:
- Interstitial advertenties – pop-ups op volledig scherm die op verschillende tijdstippen worden weergegeven, bijvoorbeeld na het klikken op bepaalde knoppen
- Banner reclame – weergegeven in verschillende formaten aan de boven- of onderkant van het app-scherm
- In-app videoadvertenties – automatisch weergegeven en gebruikt als beloning voor de gebruiker om added functies in de application te krijgen
- Native-advertenties – geïntegreerd om als natuurlijke elementen in de application te verschijnen om een product of app te promoten
Hoewel advertenties een geweldige manier zijn om geld te verdienen met uw app, is het vermeldenswaard dat dit model alleen effectief is bij apps die veel gebruikers trekken. Voor kleinere apps zijn andere modellen wellicht geschikter.
Abonnementen
Door abonnements- en upgrademodellen voor uw application te implementeren, kunt u de hoeveelheid geld die u ermee verdient verhogen. Een abonnement is geweldig voor terugkerende inkomsten en wordt daarom beschouwd als de beste en meest bruikbare app-strategie voor het genereren van inkomsten.
Als onderdeel van het abonnementsmodel kunt u ervoor kiezen om gedurende een beperkte tijd gratis inhoud in de app aan te bieden, of een beperkte hoeveelheid gratis inhoud aan te bieden voordat gebruikers een abonnementsprijs betalen om volledige toegang tot de application-inhoud te krijgen.
Abonnementsmodellen zijn een geweldige manier om geld te verdienen met uw nieuwe application. Het resulteert in betrouwbaardere inkomsten en meer betrokken doelgroepen. De Apple Shop beloont de app zelfs met een hogere omzetverdeling om de klanten langer extensive te houden! Het is echter van cruciaal belang op te merken dat een free of charge proefperiode een will have to is en dat het continu innoveren van functies en inhoud voor app-gebruikers belangrijk is om verhoog de inkomsten van uw op abonnementen gebaseerde gebruikers.

In-app aankopen
Above het algemeen populair bij recreation-uitgevers, zijn in-app-aankopen geweldig om geld te verdienen satisfied je nieuwe application. Met dit model kunnen uw gebruikers verschillende populaire in-application aankopen in een activity, muziek, movies of andere digitale goederen rechtstreeks vanuit de application, wat op zijn beurt de gebruikerservaring of gameplay verbetert. In-application-aankopen mogen echter niet worden gebruikt om fysieke goederen te verkopen.
Het implementeren van een in-app-aankoopmodel is een interessante manier om niet-betalende app-gebruikers om te zetten in betalende app-gebruikers zonder de opdringerige verplichting van een abonnement. Maar daarom moet u uw gebruikers verslaafd houden, zodat ze blijven betalen!
Sponsoring
Hoewel het minder vaak wordt gebruikt dan andere methoden om inkomsten te genereren, is sponsoring een geweldige strategie om geld te verdienen fulfilled uw app. Satisfied de juiste application voor een gerichte market kan sponsoring een krachtig product zijn.
App-sponsoring is exclusiever dan andere advertenties, omdat ze minder willekeurig zijn dan uw gebruikelijke banneradvertenties. In plaats daarvan zijn sponsors mogelijk geïnteresseerd in het ruilen van betaling voor een prominente plek om hun bedrijf op uw application te promoten. Het is vermeldenswaard dat een belangrijke aspect die een sponsormodel mogelijk maakt, de analytische gegevens zijn. Tot een application-sponsoring krijgenmoet u voorbereid zijn met solide gegevens om de waarde van uw potentiële sponsor te verkopen met behulp van op feiten gebaseerde resultaten.
More Stories
Simple Tips To Take Care Of Your Branding Iron
Knowing More About The Growth And Stability Of Retail Jobs
Book Review – Selling Retail – Book One by John Lawhon