October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

instagram

Ideeën om u te inspireren over wat u op Instagram kunt plaatsen

Nu de digitale wereld verzadigd is achieved sociale-mediasites, is het opbouwen van een robuuste aanwezigheid op Instagram nog steeds een van de beste manieren om get hold of te maken fulfilled uw doelgroep en uw aanbod te promoten. Aangezien 90% van de IG-gebruikers 10 minste één zakelijk profiel volgt, toont dit aan dat merken effectief contact kunnen maken satisfied hun bestaande en potentiële klanten om relaties te versterken en vertrouwen op te bouwen. Je moet echter slimme en aanlokkelijke Instagram-postideeën hebben om je IG-feed actueel te houden en je volgers op de best mogelijke manier betrokken te houden.

Naast de postideeën die voor jou werken, is het altijd een goed idee om wat additional inspiratie op te doen om je inhoudsbenadering op Instagram te vernieuwen om je volgers nuttige, interessante, informatieve en vermakelijke inhoud te bieden.

Deze blogpost bevat enkele ideeën om je te inspireren about wat je op Instagram kunt plaatsen voor een beter bereik en meer betrokkenheid. Onderstaande Instagram-postideeën kunnen goed werken voor Instagram-feed, rollen, reside en IGTV.

Productberichten die er niet uitzien als advertenties

Het plaatsen van productfoto’s en video’s van hoge kwaliteit is een van de beste en gemakkelijkste manieren om aan de slag te gaan en uw IG-marketingstrategie tot leven te brengen. Het delen van interessante inhoud fulfilled uw producten of diensten zal u zeker helpen uw merk op Instagram te promoten om meer verkoop by means of sociale media te stimuleren. Zorg er bij het maken van productfoto’s voor je Instagram-feed voor dat ze niet op advertenties lijken en geef ze een natuurlijke uitstraling in elk form beeld dat je maakt. U kunt hiervoor ook user-generated information gebruiken.

Leuke Instagram-rollen

De meeste bedrijven en merken gebruiken niet genoeg video-inhoud op verschillende sociale-mediasites, maar als ze dat niet doen op Instagram, lopen ze kansen mis om effectief call te maken met het publiek. Omdat Instagram een ​​populair kanaal is voor het delen van afbeeldingen, moeten individuen en merken interessante en vermakelijke video clip-inhoud op hun IG-profielen plaatsen. Het plaatsen van leuke Instagram-rollen verhoogt niet alleen de betrokkenheid op je profiel, maar helpt je ook op te vallen. Je kunt leuke dingen op rollen plaatsen, waaronder merkverhalen, korte video’s, vlogs, enz. om je volgers effectief betrokken te houden.

Relaties achieved merkinhoud

Instagram biedt een samenwerkingsfunctie voor merkinhoud om makers te helpen merkinhoud in hun feed te promoten. U kunt sterke relaties fulfilled merkinhoud opbouwen met relevante beïnvloeders en makers in uw branche om uw inhoud onder de aandacht van een breder publiek te brengen. Je kunt fulfilled hen samenwerken aan verschillende Instagram-postideeën om meer aandacht te krijgen voor je zakelijke boodschap, producten of diensten. Als er een paar volgers op het Instagram-profiel van uw merk zijn, kunt u Instagram-volgers kopen van een gerenommeerd bedrijf om uw profiel snel te laten groeien zonder bestraft te worden. Dit helpt je ook om geloofwaardigheid op te bouwen om meer prospective customers aan te trekken.

Door gebruikers gegenereerde inhoud (UGC)

Als het gaat om posten op je Instagram-profiel, hoef je niet alle inhoud zelf te maken, omdat je spannende dingen kunt delen die door je klanten zijn gemaakt. Het kan een productrecensie zijn, een getuigenis of iets daartussenin. Doorway UGC op creatieve wijze op uw sociale-mediaprofielen, waaronder Instagram, te plaatsen, kunt u de betrokkenheid van gebruikers beïnvloeden en ook het aantal conversies verhogen. Wanneer je iets op je Instagram-merkaccount plaatst dat is gemaakt door een aantal van je bestaande klanten, voelen ze zich erkend en gewaardeerd. Aangezien door gebruikers gegenereerde inhoud (zoals klantrecensies) de koopbeslissingen van potentiële klanten benut, kan het plaatsen van UGC op uw profiel u helpen meer prospects en verkopen te genereren.

Post puzzels

Velen van ons zijn druk bezig fulfilled dagelijkse saaie routines en we willen een korte pauze van hen. In plaats van de gebruikelijke dingen op je Instagram-profiel te plaatsen, kun je puzzels plaatsen om je publiek te laten pauzeren, blijven en een beetje nadenken om de puzzel op te lossen. Dit is de beste manier om ze te herinneren aan regelmatige pauzes van de dagelijkse werkroutines en om ze betrokken te houden bij je profiel. Wanneer ze een interessante puzzel op je Instagram-profiel vinden, is de kans groter dat ze pauzeren, blijven en zich bezighouden met de puzzel.

Instructieve livevideo’s uitzenden

Het starten van een reside movie is een geweldige manier om op een persoonlijker niveau een directe band fulfilled je publiek op te bouwen. Je kunt are living videofuncties op veel manieren benaderen en het uitzenden van een instructievideo is de beste. Je kunt een handleiding, een tutorial of een doe-het-zelf-job in je livevideo opnemen om de aandacht van IG-gebruikers te trekken en ze by using Instagram betrokken te houden bij je merk. Zorg er daarom voor dat u iemand bij u heeft die klaar staat om de opmerkingen en vragen van gebruikers about uw reside online video te lezen. Op deze manier kunt u hun vragen tijdig beantwoorden voor een grotere betrokkenheid.

Versier beelden achieved prachtige stickers

Eenvoudige foto’s en video’s presteren meestal ondermaats op Instagram. Je kunt leuke en mooie stickers aan je afbeeldingen en afbeeldingen toevoegen voordat je ze op je IG-feed plaatst. Dit helpt je om je te onderscheiden van dezelfde traditionele foto’s en zorgt ervoor dat je publiek pauzeert bij het scrollen en betrokken raakt bij je berichten. Je kunt Instagram-stickers gebruiken om sticker-applications van derden te downloaden om je afbeeldingen op elke gewenste manier te versieren.

Organiseer een weggeefactie

Het promoten van uw zakelijke producten of diensten satisfied weggeefacties is een geweldig idee om de betrokkenheid op Instagram te vergroten en meer omzet genereren. Je kunt een weggeefactie hosten, gebruikers uitnodigen om hun vrienden te taggen, het weggeefbericht delen en je pagina volgen om free of charge spannende dingen te krijgen. Dit zorgt voor opwinding en amusement over uw producten en helpt u een breder publiek te lezen zonder veel marketinggeld uit te geven.

Beantwoord de vragen

Ga gewoon naar je commentaarsectie of inbox om enkele vragen van je publiek te vinden. En reageer vervolgens op die vragen doorway rollen en nieuwe berichten te maken. Dit helpt niet alleen de betrokkenheid te vergroten, maar biedt je ook meer Instagram-postideeën terwijl je vragen van je klanten beantwoordt. Door dit te doen, kunt u ook meer inhoudsideeën krijgen om de zorgen van uw klanten te dekken en hen passende oplossingen voor hun problemen of problemen te bieden.

Een Preserve-the-day bericht

Als er een aankomend bedrijfsevenement is of als je op het punt staat om dwell te gaan op Instagram, kun je een bericht voor het opslaan van de datum maken om je publiek de details van het evenement te laten weten. U kunt dit idee gebruiken voor zowel rollen als profielfeed. Het gebruik van een grafisch ontwerp-app zoals Canvas is de beste manier om professioneel ogende berichten voor Instagram te maken. U kunt honderden bewerkbare sjablonen vinden die u gemakkelijk kunt bewerken om binnen enkele ogenblikken help save the date-berichten te maken. Wanneer je een preserve the date-bericht maakt, kan je publiek het bericht opslaan zodat ze op het juiste instant en de juiste datum kunnen terugkomen om iets spannends en nuttigs van jouw kant te krijgen.

Ontkracht industriële mythen

Er is veel nuttige informatie die u achieved uw publiek kunt delen, en het ontkrachten van de veelvoorkomende mythes in de branche is daar een van. Maak dus snel een Instagram-bericht om mythes te ontkrachten waarvan je niet wilt dat je publiek ze gelooft. Dit helpt uw ​​gebruikers halfbakken logica en mythen te voorkomen, zodat ze de feiten kunnen begrijpen en geloven. Doorway mythes in de branche te ontkrachten, wordt u een considered leader en bouwt u ook aan geloofwaardigheid op.

Neem je volgers mee achter de schermen

Achter de schermen material delen met je publiek is een andere beste manier om je IG-feed up-to-day te houden achieved interessante en vermakelijke written content. U kunt enkele videobloopers delen satisfied uw publiek of ze laten zien hoe uw medewerkers challenging werken om uitzonderlijke diensten of producten te leveren. U kunt foto’s maken van uw medewerkers terwijl ze hun taken uitvoeren of een livevideo starten om ze rechtstreeks aan uw publiek voor te stellen.

Geef uw personeel in de schijnwerpers

Als je iets oprechts en spannends op je Instagram-profiel wilt plaatsen, kun je je medewerkers in de schijnwerpers zetten by using snelle selfies achieved hen of andere sneak peaks vanaf werkstations. Dit is een geweldig idee om mensen voor uw publiek te brengen die really hard werken voor het succes en de groei van uw merk. Dit helpt je ook om een ​​emotionele band fulfilled je publiek op te bouwen en vertrouwen op te bouwen.

Seizoensberichten

Klanten horen graag van hun favoriete merken wanneer er een speciale gebeurtenis of gelegenheid is. Mis deze kans dus niet en maak seizoensberichten op Instagram om uw klanten te laten weten wat ze van u kunnen krijgen. U kunt bijvoorbeeld tijdens vakanties speciale arrangementen en decoraties op uw zakelijke outlet doen en enkele mooie momenten en scènes vastleggen om op Instagram te plaatsen. U kunt ook trending hashtags gebruiken die verband houden satisfied de gelegenheid om uw inhoud voor meer mensen te krijgen.

Taggen aanmoedigen

Je kunt een tag-a-mate Instagram-bericht maken om volgers aan te moedigen hun vrienden te taggen om er wat spannende dingen voor terug te krijgen. U kunt hetzelfde doen met wedstrijdberichten om het bereik en de betrokkenheid bij uw berichten effectief te vergroten. Dit zal je ook helpen om echte Instagram-volgers en laat je profiel graag groeien. Doorway te taggen kunt u uw inhoud onder de aandacht brengen van meer mensen die mogelijk geïnteresseerd zijn in de producten of companies die u aanbiedt.

Cross-promoties

Cross-promotie met andere merken en bedrijven in uw of een andere relevante branche kan een uitstekende manier zijn om uw merk voor een breder publiek te krijgen. Of het nu gaat om een ​​inhoudspartnerschap of als je gewoon een merk in je bericht wilt vermelden, het zal je helpen sterke en vruchtbare relaties op te bouwen fulfilled collega-merken. Een bedrijf dat frisdranken verkoopt, kan bijvoorbeeld samenwerken met een snackbedrijf om hun producten te promoten achieved verschillende vormen van inhoud, zoals afbeeldingen, video’s of tekstberichten op Instagram.

Video clip uitleg

Het maken van videozelfstudies is waardevol en tegelijkertijd bruikbaar voor uw publiek. Je kunt een videozelfstudie op je IG-profiel plaatsen om je publiek te helpen dingen effectief te doen en problemen op te lossen waarmee ze in hun leven te maken kunnen krijgen. Het kan een video clip zijn om klanten te informeren over het juiste gebruik van uw producten of diensten. Of u kunt ze helpen bij het doen van andere dagelijkse dingen, bijvoorbeeld het oplossen van een computerfout of het oplossen van een probleem achieved de opslag van een smartphone. Dit vergroot niet alleen de betrokkenheid en het bereik, maar bouwt ook vertrouwen en geloofwaardigheid op om u te helpen opvallen.

Carrouselberichten

Omdat je achieved carrouselposts meerdere afbeeldingen in één write-up kunt delen, kun je op creatieve wijze nuttige informatie of ideeën satisfied je publiek delen. Of het nu een stapsgewijze handleiding is of een heleboel handige ideas, je kunt alles in carrouselposts behandelen om gebruikers te laten pauzeren en doorway het bericht te bladeren om iets nieuws te leren. Sommige applications voor visueel ontwerpen bieden gebruikers kant-en-klare en bewerkbare carrouselpostsjablonen die heel gemakkelijk te bewerken zijn. Door de nodige wijzigingen aan te brengen in dergelijke sjablonen, kunt u ze op uw Instagram-profiel plaatsen om de feed up-to-date te houden achieved informatieve en nuttige inhoud.

Speciale aanbiedingen en promoties

Je kunt een nieuw Instagram-bericht maken om het nieuws over je speciale aanbiedingen en verkopen te verspreiden, niet alleen om verkeer naar je winkel te trekken, maar ook om de betrokkenheid op je Instagram-account te vergroten. Er zijn zoveel ontwerp-apps beschikbaar waarmee merken en bedrijven gratis professioneel ogende afbeeldingen en video’s kunnen maken. Je kunt ze allemaal gebruiken om een ​​advertentie satisfied een speciale aanbieding te maken en deze op je profiel te delen om je publiek te boeien.

Hyperlink naar een blogbericht

Het delen van de inbound links van berichten die op uw zakelijke blog site zijn gepubliceerd, is een andere geweldige manier om uw Insta-feed actueel te houden en meer verkeer naar uw weblog te leiden. Behalve in IG-berichten, rollen en advertenties, kun je ook een backlink naar je web site toevoegen in je Instagram-bio om mensen aan te moedigen op de url te klikken en je informatieve en nuttige bloginhoud te lezen.

Tot slot

Instagram als visueel deelplatform biedt veel mogelijkheden voor merken en bedrijven om relaties achieved hun doelgroep te onderhouden. Je moet echter fulfilled opwindende en creatieve Instagram-postideeën komen om interessante en vermakelijke inhoud op je profiel te blijven delen voor een betere betrokkenheid. Je kunt elk van de bovengenoemde Instagram-postideeën overwegen om je Instagram-marketingaanpak tot leven te brengen.