October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

Nieuw onderzoek: de koopervaring van de toekomst

Nieuw onderzoek: de koopervaring van de toekomst

Door Michelle VoznyukSenior Internet marketing Expert bij Heinz Advertising and marketing

In samenwerking fulfilled Bigtincanhebben we 206 gurus ondervraagd in verschillende ervaringsniveaus, bedrijfsgroottes en sectoren om te ontdekken hoe teams de waarde van hun oplossing communiceren op een manier die tegemoet komt aan de wensen, behoeften en verwachtingen van kopers, terwijl ze tegelijkertijd voldoen aan de doelen van hun bedrijf.

Onze hoop was om de obstakels te ontdekken die inkomstengenererende groups tegenkomen bij het voorbereiden van verkopers om klaar te zijn in de huidige markt, en om de verschillen tussen goed en slecht presterende groups te begrijpen. Naast onze bevindingen hebben we aanbevelingen opgesteld above hoe verkopers in staat kunnen worden gesteld om zeer gepersonaliseerde ervaringen te creëren die kopers aantrekken en behouden en die van invloed zijn op de winst. Klik hier om toegang te krijgen tot het volledige onderzoeksrapport.

2022 Inzichten in koopervaringen

Hier is een voorproefje van het rapport en de bevindingen die we hebben ontdekt.

1. Goed presterende teams hebben de sleutel ontgrendeld voor het stroomlijnen van op de koper gerichte verkoopbevorderende strategieën.
Organisaties die de omzetdoelen overtreffen, onderscheiden zich doorway het ontwikkelen van doordachte, koper-eerst-strategieën voor hun verkoopteams.

2. De meeste verkoop- en marketingteams geven geen prioriteit aan de factoren die volgens hen de grootste effect op de omzet hebben.
Hoewel verkoop- en marketingteams begrijpen dat het leveren van een ervaring die de verwachtingen van kopers overtreft, de hoogste bijdrage levert aan omzetgroei, geven de meeste groups geen prioriteit aan deze inspanningen als onderdeel van hun onboarding en schooling van verkopers. Dit heeft een negatieve invloed op het vermogen van kopersgerichte groups om het merkverhaal te vertellen en hun waardepropositie effectief te delen.

3. Problemen fulfilled betrekking tot verkoopinhoud heersen als het grootste pijnpunt voor verkoop- en marketingteams.
Uit gegevens blijkt dat zowel income als promoting het erover eens zijn dat written content waardevol is er zijn echter nog steeds problemen satisfied het vinden en gebruiken van de meest actuele inhoud.

4. De meeste kopersgerichte teams erkennen dat ze niet aan de verwachtingen van de kopers voldoen en dit weerspiegelt zich in hun omzetprestaties.
De kopers van vandaag doen meer onafhankelijk onderzoek dan ooit tevoren. Op hun beurt hebben ze hogere verwachtingen wanneer ze fulfilled verkoopteams worden geconfronteerd. Organisaties moeten hun teams in staat stellen om goed aan hun behoeften te voldoen en hen naar de beste beslissing te begeleiden. Dit zal niet alleen waarde en vertrouwen opbouwen bij kopers, maar ook de grootste impact hebben op de omzetprestaties.

5. Het voorbereiden van kopersgerichte groups om de verwachtingen van kopers te overtreffen, op waarde gebaseerde gesprekken te voeren en de meest relevante inhoud voor kopers te personaliseren, heeft een directe correlatie satisfied een positieve omzetgroei.
Om het succes te verzekeren, moeten bedrijven de effectiviteit van instruction, onboarding en productiviteit verhogen om kopersgerichte teams te helpen de verwachtingen waar te maken en bij te dragen aan de omzetgroei van de organisatie.

Verkoop- en marketingteams moeten overstappen naar een op de koper gerichte mentaliteit

Hoewel de meeste verkoop- en marketingteams begrijpen dat het leveren van een concurrerende koopervaring essentieel is voor hun succes, geven velen geen prioriteit aan deze inspanningen als onderdeel van hun strategie. Organisaties die prioriteit geven aan een op de koper gerichte mentaliteit doorway hun groups op één lijn te brengen en gepersonaliseerde ervaringen te creëren, zullen opvallen tussen concurrenten en zullen in de toekomst waarschijnlijker hun omzetdoelen overtreffen.

Bekijk het volledige onderzoeksrapport voor meer observaties en aanbevelingen: Wegversperringen voor het leveren van een concurrerende koopervaring.