October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

Onderzoek naar millennial B2B-beslissers, passie blijkt de sleutel voor influencers en de nieuwe co-tweets van Twitter

2022 15 juli B2B internationale grafiek

Waarom B2B-marktplaatsen nu een mainstream verkoopkanaal voor digitale handel zijn [Report]
De verkoop van de B2B-marktplaats steeg in 2021 fulfilled 131 procent en bereikte $ 56,5 miljard, waarmee ze het snelst groeiende e-commercekanaal zijn, satisfied een verwachte omzet van ongeveer $ 130 miljard in 2022, aangezien 57 procent van de B2B-kopers opmerkte dat ze meer kochten van digitale marktplaatsen tijdens de pandemie, volgens modern vrijgegeven rapportgegevens. Digitale handel 360

De belangrijkste uitdagingen waarmee B2B-verkopers worden geconfronteerd vroeg in de verkoopcyclus
30 procent van de B2B-verkoopprofessionals heeft gezegd dat het verkrijgen van prospectgegevens om gesprekken te beginnen hun grootste uitdaging was, terwijl 38 procent opmerkte dat het personaliseren van verkooppresentatieberichten aan prospective buyers hun belangrijkste pijnpunt was – twee van de vele bevindingen die interessant zijn voor B2B-marketeers in nieuw- onderzoeksgegevens vrijgegeven. MarketingProfs

Voor influencers/creators gaat het meer om passie dan om geld, blijkt uit een nieuwe studie
Werken achieved merken die hun waarden delen en een passie hebben voor een vakgebied werden gezien als de belangrijkste factoren voor succes als influencer of maker, terwijl 61 procent van de influencers opmerkte dat ze vinden dat merken het publiek van de influencer in gedachten moeten houden bij het aangaan van partnerschappen, volgens current gepubliceerde bevindingen van influencer-enquêtes. MediaPost

“Marketing gaat eigenlijk alleen maar more than het delen van je passie.” — Michael Hyatt @MichaelHyatt Klik om te tweeten

Twitter begint met het testen van ‘CoTweets’ zodat gebruikers co-auteur zijn van tweets Reacties Feed
Het co-creëren van material kan eenvoudiger worden op Twitter achieved de nieuwe co-auteur-tweetfunctie van het platform, waarmee gebruikers andere openbare accounts die hen al volgen kunnen vragen om co-auteur van een tweet te worden – een nieuwe optie die momenteel wordt getest, Twitter onlangs aangekondigd. TechCrunch

Makers zullen een cruciale rol spelen in The Metaverse, suggereert een nieuwe studie
28 procent van de volwassenen in de VS en het VK zei dat ze de metaverse achieved vertrouwen kunnen beschrijven, terwijl 46 procent zei meer more than de technologie te willen weten, en ongeveer 36 procent die opmerkte dat ze een metaverse-gebaseerd merkevenement zouden bijwonen – drie van de vele statistieken die van belang zijn voor B2B-marketeers in onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens. MediaPost

2022 15 juli Statistieken Afbeelding
(Bron: 2022 B2B Influencer Advertising Onderzoeksrapport)

50% van de marketeers belemmeren ROI door te weinig te investeren in media, vindt Nielsen
Volgens nieuwe Nielsen Return-on-Expenditure (ROI)-rapportgegevens heeft influencer-advertising and marketing bovengemiddeld gepresteerd op het gebied van merkherinnering. de helft van de marketeers bleek niet genoeg in een kanaal te hebben uitgegeven om een ​​maximale ROI te behalen. Advertising and marketing duik

MarTech blijft relatief stabiel op ongeveer een kwart van de middelenbudgetten van CMO’s
In 2022 zullen CMO’s 25,4 procent besteden aan marketingtechnologie, 23,7 procent aan bureaus en diensten, 25,7 procent aan betaalde media en ongeveer 24,9 procent aan arbeid, waarbij meer naar bureaus en betaalde media gaat dan in 2021, volgens current gepubliceerde onderzoeksgegevens interessant voor digitale marketeers. Marketinggrafieken

Twitter laat nu alle gebruikers zichzelf ‘unmention’ in tweets
Twitter heeft een nieuwe functie uitgerold voor alle Twitter-gebruikers die het gemakkelijker maakt om ongewenste gesprekken op het system achter te laten, fulfilled de volledige lancering van een eerder beperkte test. Twitter’s “unmention”-functie grijst de Twitter-tackle van een gebruiker in gesprekken op het system en voorkomt dat de gebruiker opnieuw wordt getagd, zo heeft Twitter onlangs aangekondigd. TechCrunch

Spotlight op de millennial B2B-beslisser
Millennials zijn voor het eerst de meerderheid geworden als het gaat om de demografische samenstelling van de B2B-beslisser, en als groep hebben ze de neiging om aanzienlijk meer tijd te nemen om beslissingen te nemen dan die in de generatie Z en Baby Boomer – twee van de vele interessante statistieken aan B2B-marketeers die zijn opgenomen in nieuw uitgebrachte rapportgegevens. B2B Internationaal

AAN DE LICHTE KANT:

2022 15 juli Marketoonist Comic Image

Een luchtige blik op “Creatieve feed-back geven” doorway Marketoonist Tom Fishburne — Marktkoopman

Nieuwe studie vindt dat het twee weken open laten van het tabblad hetzelfde is als het lezen van een artikel – De moeilijke tijden

TOPRANK Internet marketing & KLANTEN IN HET NIEUWS:

  • Lee Odden — 40 Social Media Advertising and marketing Prices voor de zakelijke omgeving van vandaag — EngageBay
  • Lane R. Ellis — Gross sales enablement teaching, persona’s voor ontwikkelaars en interactieve marketing and advertising — vriend(in)

Heb je deze week je eigen belangrijkste B2B-marketingnieuws gevonden? Als dat zo is, aarzel dan niet om ons dit te laten weten in de reacties hieronder.

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deel te nemen aan het TopRank Marketing and advertising B2B-marketingnieuws van deze week, en we hopen dat je volgende 7 days vrijdag terugkomt voor een nieuwe reeks van het meest actuele en relevante nieuws in excess of de B2B- en digitale marketingindustrie. In de tussentijd kunt u volg ons op onze LinkedIn-paginaof bij @een grap uithalen op Twitter voor nog actueler dagelijks nieuws.