October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

Tetavi brengt volumetrische opname naar Web3-muziekartiesten

Wil je weten wat de toekomst biedt voor de activity-industrie? Sluit je aan bij gaming-administrators om in oktober opkomende delen van de industrie te bespreken op GamesBeat Summit Up coming. Leer meer.


Tetavi brengt volumetrische movie-opnametechnologie naar World wide web3-muziekartiesten om hen in staat te stellen nieuwe soorten virtuele muziekinhoud te maken.

Het bedrijf uit Los Angeles ziet zichzelf op het snijvlak van technologie, enjoyment en contentcreatie. En vandaag werkt het samen fulfilled nieuwe muziekartiesten en ontwikkelt en creëert het een virtueel podium waar artiesten verbeterde muziekvideo-inhoud, meeslepende concertervaringen en artiestspecifieke non-fungible tokens (NFT’s) kunnen produceren.

Tetavi begint met een samenwerking achieved twee opkomende artiesten, Riell en Besomorph. Het biedt hen volumetrische opnameservices, wat betekent dat het hun vorm en bewegingen vastlegt en deze op een manier weergeeft die het voor de artiesten beschikbaar maakt om hun publiek te imponeren fulfilled coole visuele uitvoeringen.

Tetavi zal een virtueel podium creëren dat meeslepende muziekvideo-inhoud en artiestspecifieke non-fungible tokens (NFT’s) kan produceren by way of het volumetrische videoplatform van Tetavi. Tetavi biedt deze artiesten een one particular-quit-store voor alle muziekvideoproductie – van previsualisatie en productie tot het bewerken en finaliseren van de inhoud. De ‘virtuele tweeling’ van de kunstenaar kan digitaal in elke omgeving worden neergezet.

Vandaag hebben supporters toegang tot RIELL en Besomorph’s hitsingles, volumetrische muziekvideo’s en exclusieve volumetrische NFT-drops. Get started juli kun je ook RIELL, Besomorph en meer artiesten, die binnenkort worden aangekondigd, zien in een gratis experimentele virtuele volumetrische toneelvoorstelling van Tetavi op mobiel en desktop.

https://www.youtube.com/observe?v=aEeq0AuxD3M

De volumetrische videotechnologie van Tetavi wordt aangedreven door een eigen algoritme, AI en equipment studying. Het stelt muziekcreatievelingen in staat zichzelf naar elke digitale omgeving te transporteren, hen onder te dompelen in de productie en de huidige muziekvideo-ervaring, terwijl het de toegangspoort biedt voor de volgende generatie artiesten om de metaverse en Net3 te betreden, zei Gilad Talmon, CEO van Tetavi, in een interview satisfied GamesBeat.

“We concentreren ons echt op de balans tussen kwaliteit, de draagbaarheid van het systeem en de bruikbaarheid van de modellen,” zei Talmon. “Als je die drie combineert, zal dat de markt leiden.”

De muzikanten zijn de eersten die door deze samenwerking worden gekenmerkt.

“Tetavi’s volumetrische technologie opende mijn ogen voor wat mogelijk is voor de toekomst van muziekartiesten in de Metaverse en Website3,” zei Besomorphin een verklaring.

Riell voegde toe: “Dit undertaking was uitzonderlijk en ik ben verheugd om mijn admirers meer boeiende manieren te bieden om speak to satisfied mij en mijn muziek te maken. Mijn followers zijn alles voor mij.”

Tetavi zei dat het kwaliteitsniveau van volumetrische online video-opname bijna onmogelijk zou zijn als het through het traditionele productieproces zou gebeuren. Van kosten, time-to-shoot tot locatielogistiek, Tetavi’s software is above de hele linie efficiënter en duurt in totaal ongeveer zes weken, van creatieve ontwikkeling tot uiteindelijke levering van de muziekvideo, zei Talmon.

Omdat alles virtueel is, kan Tetavi experimenteren en de volumetrische video-opname laten vallen op elke locatie en op elke achtergrond achieved meerdere opstellingen die bijna onmogelijk zouden zijn in echte fysieke omgevingen, wat resulteert in een fractie van wat een volledige traditionele productie zou kosten om een vergelijkbare ervaring.

https://www.youtube.com/view?v=AaLKP23Zkgk

“Deze samenwerking met opkomende artiesten zoals Riell en Besomorph is nog maar het commence, aangezien we ernaar streven om doorway te gaan fulfilled het uitbouwen van grotere partnerschappen en projecten in de muziekindustrie”, aldus Talmon. “Ons technologieplatform doorbreekt barrières voor diegenen die meeslepende inhoud willen creëren die efficiënt en kosteneffectief is, en we zijn verheugd om nieuwe wegen te creëren voor artiesten om speak to te maken en fulfilled hun admirers in speak to te komen.”

Vandaag hebben supporters toegang tot de hitsingles van Riell en Besomorph, volumetrische muziekvideo’s en exclusieve NFT-drops met een meeslepend live performance dat op een later tijdstip wordt aangekondigd.

Talmon zei dat het bedrijf samenwerkt satisfied een andere, nog naamloze muziekberoemdheid aan een gamified wereld. Het is een groot undertaking, maar het is een soort stapsgewijze aanpak. Hij denkt na above hoe AI kan helpen de ontwikkelingscyclus te veranderen.

“Je geeft waarde aan het publiek, je zet niet teveel in en je begint niet achieved het uitgeven van 200 miljoen greenback aan het ontwikkelen van een match”, zei Talmon. “Ik vond de aanpak erg leuk en ik denk dat dit de toekomst is van triple-A match-ontwikkeling, omdat de ontwikkelingskosten enorm worden.”

“Satisfied AI kan een deel van het voordeel zijn dat de tijd wordt verkort of dat de ontwikkeling gewoon minder arbeidsintensief is”, zei Talmon. “Bij volumetrische video clip gebruiken we veel AI om het proces eenvoudiger, kosteneffectiever en fotorealistischer te maken.”

Doorway de volumetrische online video te automatiseren, helpt Tetavi tijd te besparen, zoals tijd besparen satisfied het proces van motion capture, waarbij videocamera’s de bewegingen van acteurs vastleggen en kunstenaars vervolgens een basisweergave nemen en ze allemaal samenvoegen tot een werkende computeranimatie.

“Het is een relatief lang proces als je realistische beweging wilt krijgen en je wordt nooit echt realistisch,” zei hij. “Wij geloven dat video dit probleem voor een groot deel oplost.”

Talmon wil dat de technologie een punt bereikt waarop de overgang tussen volumetrische video en hoogwaardige digitale menselijke animatie, zoals mogelijk is met de MetaHuman-creatortool van Unreal Engine, naadloos is. Tetavi heeft beelden van het hockeyteam van LA Kings vastgelegd en geoptimaliseerd voor mobiele telefoons. De bewegingen zien er vrij natuurlijk uit en de weergaven zien er voor veel doeleinden goed genoeg uit. Bij de hockeyspelers duurde het een kwestie van uren om de set up en het vastleggen te doen.

Maar de eisen aan de kwaliteit van de video’s gaan omhoog. Zowel gaming als muziek zijn waar de meeste vraag naar is op dit minute voor de diensten van Tetavi.

De kunstenaar Riell, vastgelegd met behulp van Tetavi-technologie.

“Muziekartiesten zijn op zoek naar additional kanalen om inkomsten te genereren en manieren om satisfied het publiek in speak to te komen”, zei hij. “Sociaal gamen is ook enorm omdat mensen een aanzienlijke hoeveelheid tijd doorbrengen fulfilled vrienden die online video games spelen.”

Tetavi richt zich op het democratiseren van de creatie van volumetrische video clip, die kan worden gemanipuleerd om nieuwe soorten uitvoeringen voor personages in online games of muziekartiesten te tonen. Als een danser in de lucht springt en dat wordt vastgelegd in de volumetrische video clip, dan kan dat personage worden gebruikt om meer bewegingen en beelden te genereren.

“Als je nadenkt more than onze missie, is het alsof jij en ik onszelf in een spel stoppen”, zei Talmon. “Dat is zeker iets waar we ons op focussen. Veel van het optuigen en villen kunnen we automatisch doen.”

De toekomst van AI en vastleggen

Ik vroeg me af wat Talmon dacht in excess of de vraag of AI echt kan worden gebruikt om enkele van de werelden in de metaverse te ontwerpen.

“Het hangt ervan af hoe realistisch je wilt dat het is, of hoe nauwkeurig je wilt dat het is,” zei hij. “In ieder geval uit onze ervaring, fulfilled enkele kanttekeningen, is device mastering erg goed in het creëren van dingen die er goed uitzien. Achieved de huidige staat van AI is dat haalbaar.”

“Als je de neurale netwerken ontwikkelt en ze vertelt hoe ze steden moeten ontwerpen achieved 3D-modellering, dan kunnen ze het”, zei hij. “Zou het kloppen achieved de werkelijkheid? Waarschijnlijk niet. Zou het mogelijk zijn in excess of vijf of tien jaar? Ik weet het niet. Ik denk dat we nog maar internet aan het start out staan.”

Het bedrijf heeft ongeveer 78 mensen in dienst en ze zijn verspreid in excess of de hele wereld. Tetavi heeft tot nu toe $ 20 miljoen opgehaald, achieved de laatste ronde onder leiding van Insight Associates. De technologie bevindt zich nog in een bètafase.

Wat de metaverse betreft, zei Talmon: ‘Ik geloof heel erg in metaverse. Ik denk dat mijn definitie van metaverse meer aansluit bij wat voor soort Niantic denkt dan waar Meta aan denkt. Het is geen VR. Het is een combinatie van true-earth spatial computing en AI, achieved augmented actuality, mixed actuality.”

Het credo van GamesBeat wanneer het over de recreation-industrie gaat, is ‘waar passie en zaken elkaar ontmoeten’. Wat betekent dit? We willen je vertellen hoe belangrijk nieuws voor je is — niet alleen als beslisser in een gamestudio, maar ook als lover van video games. Of je nu onze artikelen leest, naar onze podcasts luistert of onze video’s bekijkt, GamesBeat helpt je meer te weten te komen about de branche en er plezier in te hebben. Leer meer in excess of lidmaatschap.