Wat betekenen Safari-pushmeldingen voor marketeers?
We weten dat macOS al een tijdje Safari-pushmeldingen ondersteunt. Achieved de introductie van pushmeldingen op iOS/iPadOS kunt u nu een marktaandeel van 28% van de mobiele gebruikers wereldwijd bereiken. Maak gebruik van pushmeldingen in combinatie met segmentatie en dynamische inhoud om contextuele pushmeldingen weer te geven die op het juiste instant aan de juiste doelgroep worden geleverd.
Bij het ontwerpen van uw Website Push-strategie is het belangrijkste om gebruikers niet te spammen met Pushes waarvoor ze zich niet hebben aangemeld. De gebruikers bepalen de toestemming om hun Net Push-abonnementen te beheren. In dit geval is het een very best observe om duidelijke choose-ins te maken om hen gedetailleerde controles te bieden voor verschillende soorten berichten.
Pushmeldingen in Safari worden geleverd, zelfs als de website of browser niet is geopend. Bovendien blijven de pushmeldingen die u maakt, dankzij APN’s-integraties in het macOS-meldingscentrum staan. Dus zelfs als uw gebruiker besluit een bepaalde pushmelding te negeren, blijft deze beschikbaar voor maximale interactie binnen het meldingscentrum.
Aan de slag met Safari-pushmeldingen
Hier zijn stappen om u voor te bereiden op Safari-pushmeldingen van uw kant.
World-wide-web push-notificaties instellen
Als u uw toepassing hebt gecodeerd volgens webstandaarden, hoeft u geen wijzigingen aan te brengen in Safari. Als u Safari hebt uitgesloten via browserdetectie, is het nu een goed second om above te schakelen van browserdetectie naar functiedetectie. Apple gebruikt dezelfde Apple press-notificatieservice die native push mogelijk maakt op alle Macs en iOS-apparaten. Apple-ontwikkelaarsaccount is niet vereist om Safari-gebruikers te bereiken. Als u drive-eindpunten op uw server strak beheert, zorg er dan voor dat u URL’s van elk subdomein van press.apple.com toestaat.
Vergroot uw abonnees met choose-ins
Gebruikers hebben volledige controle about het ontvangen van Net Force-meldingen op hun apparaten. Het is dus absoluut noodzakelijk om goedbedoelde en gamified decide-in-sjablonen strategisch op uw web site te plaatsen, waarin staat waarvoor uw gebruikers moeten kiezen.
Een welkomstpush configureren
Een welkomstpush sturen zodra ze zich op uw meldingen hebben geabonneerd, is een geweldige manier om fulfilled gebruikers in contact te komen en hen een idee te geven van wat ze in de toekomst van u kunnen verwachten.
Hypertarget uw doelgroep voor een betere conversie
Door bulkwebpushmeldingen te verzenden, kunt u een groter publiek bereiken. Het segmenteren van uw doelgroep leidt echter tot betere conversiepercentages. Zorg ervoor dat u de persona en het section van uw doelgroep begrijpt op basis van hun gedrag, affiniteit, acties en andere kenmerken om betere resultaten te behalen.
Analyseren en optimaliseren
Het kan zijn dat u niet alles goed doet in de eerste paar campagnes. Krijg altijd inzicht in uw campagneprestaties en optimaliseer uw aankomende campagnes op foundation van uw doelgroepvoorkeuren. Gegevens zijn en zullen altijd uw naaste vertrouweling zijn bij het opzetten van een waterdichte Internet Thrust-strategie.
More Stories
Business to Business Sales Acid Test: How Could You Improve Sales Performance?
Voice Mail: 5 Proven Techniques That Get Your Calls Returned!
Sales Management – Do Sales Managers Actually Manage?