September 25, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

Wat is er veranderd in SEO?  met Barry Schwartz

Wat is er veranderd in SEO? met Barry Schwartz

Zoekmachineoptimalisatie is een van de snelst bewegende industrieën die er zijn en daarom is het zo opwindend.

Maar wat is er echt veranderd en wat zijn enkele verouderde mythen die moeten verdwijnen?

Jim Boykin, oprichter en CEO van Internet Advertising and marketing Ninjas, en Ann Smarty, analist van IMN, worden vergezeld doorway Barry Schwartz om te praten around de evolutie van Website positioning en enkele veelvoorkomende Search engine optimisation-mythes.

Barry Schwartz is de CEO van RustyBricka Webservicebedrijf in New York gespecialiseerd in op maat gemaakte on the web technologie die bedrijven helpt de kosten te verlagen en de verkoop te verhogen. Barry blogt over Search engine marketing op Zoekmachine rondetafelgesprek en Zoekmachine Land.

Hoe is Search engine optimisation door de jaren heen veranderd?

Fundamenteel is Seo niet veranderd: u hebt relevante inhoud nodig waartoe Google toegang heeft en die kan worden gecrawld.

Wat veranderd is, is de Search engine marketing-tactiek.

Inhoud van lage kwaliteit scoort niet en Google heeft geleerd hyperlinks van lage kwaliteit te identificeren en te negeren. Google heeft geleerd onze kunstmatige signalen in kaart te brengen en de echte experience te belonen.

De concurrentie is veel groter geworden, dus Google moet kiezen uit een grotere pool van opties.

De interface van Google is ook veranderd – laadpakketten, highlighted snippets, afbeeldingen en video’s – alles in de weg van die 10 blauwe one-way links.

Het is een grotere uitdaging geworden om targeted traffic te genereren vanuit Google.

De Website positioning-strategie is dus veel diverser geworden: je moet in die added zoeksecties ranken. De meest succesvolle Search engine marketing-bedrijven zijn degenen die zich hebben aangepast en nieuwe kansen hebben gevonden.

Wat zijn enkele Search engine optimization-mythen die moeten verdwijnen?

Er zijn veel Website positioning-theorieën die werden tegengesproken door officiële Google-vertegenwoordigers, zoals Google Analytics-gegevens die worden gebruikt om uw rankings te verbeteren, enz.

Er zijn mythes around het bouwen van hyperlinks (veel bedrijven worden nog steeds misleid om betaalde blognetwerken te gebruiken). Gelukkig zijn de meeste daarvan niet meer zo gevaarlijk omdat Google ze simpelweg devalueert zonder de web site te straffen.

Er zijn verwarringen dat DA (Domain Authority) eigenlijk de statistiek van Google is (wat niet het geval is), dus als u de kwaliteit van een backlink beoordeelt, is DA geen statistiek om te gebruiken.

Er is veel verwarring in de Web optimization-industrie om twee redenen:

  • Veel van die verwarring heeft veel te maken met verouderde tactieken
  • Google kan niet te beschrijvend zijn above wat ze nodig hebben om concurrentieredenen

Neem speak to op achieved Ninjas en we zullen een sterke Search engine marketing-strategie voor je creëren die up-to-date en effectief is.