October 6, 2022

Market Analytics

De zakelijke fanaten

Zullen persoonlijke evenementen worden beïnvloed omdat COVID zichzelf voortdurend opnieuw uitvindt?

Sinds het start van de pandemie hebben we by using onze Celebration Participation Index bijgehouden hoe COVID-19 in zijn vele en verschillende verschijningsvormen de manier heeft beïnvloed waarop marketeers conferenties en andere persoonlijke zakelijke evenementen bijwonen. En, zoals je zou verwachten, begon het algemene convenience bij het bijwonen van persoonlijke evenementen te groeien zodra vaccins en boosters het virus minder bedreigend maakten. Activiteiten zoals uit eten gaan, sporten en film- en theaterbezoeken zijn bijna weer normaal.

Recente COVID-varianten hebben echter grote pieken veroorzaakt in gevallen in het hele land, zo niet – gelukkig – overeenkomstige pieken in ziekenhuisopnames en sterfgevallen. We dachten dat het een goed minute zou zijn om nog eens na te gaan hoe u tegenover persoonlijke evenementen staat. De gegevens die we verzamelen, helpen organisatoren om betere plannen en accommodaties te maken.

Vul daarom deze korte enquête van 3 minuten in en vertel ons hoe u denkt around het bijwonen van conferenties in de resterende maanden van dit jaar en de eerste helft van 2023. We zullen de resultaten hier in de komende weken publiceren.

Klik hier om onze enquête te beantwoorden.

Volgende lezen: Waarom we om virtuele evenementen geven: de ultieme gids voor marketeers


Ontvang de dagelijkse nieuwsbrief waar digitale marketeers op vertrouwen.



Above de auteur

Kim Davis is de hoofdredacteur van MarTech. Geboren in Londen, maar al meer dan twee decennia een New Yorker, begon Kim tien jaar geleden achieved bedrijfssoftware. Zijn ervaring omvat SaaS voor de onderneming, digitale en datagestuurde stadsplanning en toepassingen van SaaS, digitale technologie en information in de marketingruimte. Hij schreef voor het eerst in excess of marketingtechnologie als redacteur van Haymarket’s The Hub, een toegewijde marketingtechnologiewebsite, die vervolgens een kanaal werd op het gevestigde directmarketingmerk DMN. Kim trad in 2016 in dienst bij DMN appropriate, als senior redacteur, werd Govt Editor en vervolgens Editor-in-Chief, een functie die hij bekleedde tot januari 2020. Voordat hij in de technische journalistiek werkte, was Kim Associate Editor bij een hyperlokaal nieuws van de New York Situations website, The Neighborhood: East Village, en heeft eerder gewerkt als redacteur van een academische publicatie en als muziekjournalist. Hij heeft honderden restaurantrecensies in New York geschreven voor een persoonlijke website en heeft af en toe een gastbijdrage geleverd aan Eater.